Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T16:11:01+01:00
Jarosz Waldemar
"Andaluzja I"
Kategoria: malarstwo


Jarosz Waldemar
"Motyw z Kadyksu III-szkic"
Kategoria: rysunek



Prezentacja dzieła:
autor: Leonardo da Vinci
tytuł: „Mona Lisa”
rok (wiek) powstania: ok. 1503-1506 r.
technika: olej, deska
wymiary: 97 cm x 53 cm
miejsce przechowywania: Paryż – Luwr
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:29:29+01:00
Leonardo Da Vinci
Dziedzina: malarstwo
"Mona Lisa"
"Dama z Łasiczką"
Michał Anioł
Dziedzina:rzeźba
"Pieta"
"Dawid"
"Mojżesz"
Raffaelo Santi (Rafael)
Dziedzina:malarstwo
"Madonna z krzesłem"
"Szkoła ateńska"
"Powołanie św. Piotra"
Myron z Eleutheraj
dziedzina:rzeźba
"Dyskobol"
Petrus Christus
dziedzina:malarstwo
"Święty Eligiusz złotnik"

2009-11-19T18:34:05+01:00
"Jedzący kartofle"
Vincent van Gogh
malarstwo

"Taras kawiarni w nocy"
Vincent van Gogh
malarstwo

"Mona Lisa"
Leonadro da Vinci
malarstwo

"Madonna Benois"
Leonardo da Vinci
malarstwo