Potrzebuje odpowiedzi na ten wiersz
Tuwim Julian

Burza


Błyskawicowe szpady
Strugami blasku na płask.
Krzyżuje się grom i blask,
Tnąc metaliczne kaskady.

I w to igrzysko szpad,
W deszczu skośnego ciosy,
Ogród trzęsący się wpadł
I krzyczy wniebogłosy.

zadanie.przeczytaj uważnie fragment wiersza i wymień zjawiska fizyczne,które opisuje autor. dziękuje

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T16:09:54+01:00
2009-11-19T16:11:26+01:00
2009-11-19T16:12:52+01:00
YY nieiwem czy dobrze ale mi sie wydaje, że

Strugami blasku na płask.
Krzyżuje się grom i blask,
i
Ogród trzęsący się wpadł
I krzyczy wniebogłosy.

chyba ;P