1.Ułóż program własnego życia, kierując się treścią modlitwy pańskiej.


2.Napisz, czego o chrześcijaństwie dowiedziałby się ktoś postronny, patrząc na twoje codzinne życie

3.Czy człowiek może za pomocą rozumu dojść do poznania Boga? [Mdr 13, 1-8 ]

2

Odpowiedzi

2009-11-20T18:59:50+01:00
1. to jest proste. Przeczytaj modlitwę pańską i napisz byle co pasującego ;)
2.Patrząc na moje codziennne życie człowiek postronny dowiedziałby sie, że chrześcijaństwo jest bardzo mocną wiarą. jest wielu chrześcijanin.
3. Tak, za pomocą rozumu interpretujemy pismo św., przez co poznajemy Boga :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T21:20:07+01:00
3. nie czytałam nic w Biblii, jednak odpowiem :

Nie człowiek nie moze za pomocą rozumu dojść do poznania Boga. Każdy ma o Nim jakieś wyobrażenie, ale nikt z nas nie jest pewny że poznał Boga.

O Bogu wiemy tyle co z Ewangelii i przekazu ustnego, cudów itd. Jednak nikt nie potrafiłby Go poznać. Poznajemy Boga jedynie przechodząc na tamten świat. To moje zdanie.

:)