Odpowiedzi

2009-11-19T16:11:25+01:00
Drogi Zenku!!!
Co tam u ciebie słychac?U mnie nic ciekawego , wszystko po staremu. Nie widzieliśmy się już rok czasu , myślę że trzeba to nadrobic.Spotkajmy się kiedyś i porozmawiajmy o starych dobrych czasach.Zenku mam do ciebie prośbę jak odczytasz ten list to się odezwij do mnie.

Pozdrawiam
Ula
28 2 28
2009-11-19T16:17:41+01:00
Olszyny 19-11-2010
Drogi Zenku!
Nawet byś się nie spodziewał jak bardzo mi Cię brakuje. Od dawna pojawiasz się w moich snach. Potrzebowałam cię, kiedy Marian po ciebie pojechał. A ty po prostu powiedziałeś, że nie chcesz wracać na wyspę. Julek długo po tym nie odzywał się do nikogo, nawet do swojej babki. Miał różne plany. Przebudowywał wyspę, dodawał udogodnienia dla Ciebie, gdybyś jednak wrócił. Cały czas o tym marzę. Może jednak wrócisz?
Ula
50 2 50
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:21:43+01:00
Też to teraz przerabiam !

Drogi Zenku
Dawno się niewidzieliśmy.Gdy dostałam twój list bardzo mnie to zaskoczyło.Serce biło Mi jak szalone.Musze ci wyznać że też czuje to samo co ty.Jestes bardzo ładnym i fajnym chłopakiem bardzo cię lubię.Jak chciałeś nikomu o tym zdarzeniu nie powiedziałam nawet Pestce,i na twoje życzenie spaliłam ten list.
Bardzo się za tobą z tęskniłam.

P.S
Odpisz jak najszybciej

Pozdrawiam Ula
49 3 49