Odpowiedzi

2009-11-19T16:23:50+01:00
Aż tyle pomysłow :OOo
szkoła- szkolny, szkółka,
słońce- słoneczczny, słonko, słonecznie,
drogaa- drogi, drogocenna,
herbata- herbatka,
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T16:24:52+01:00
Szkoła szkoły szkolny szkolony
droga drogi dróżka
herbata herbaty herbatowa herbatka


1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:26:31+01:00
Szkolny szkole szkolnictwo szkolenie

słoneczko, słoneczny, słonko

droga, dróżka, drogowskaz, przydrożny, zdrożony

herbaciany herbatowatych
2 3 2