Trzeba mi na jutro rozwiązać te dwa zadania!
Pilne!!;]

1. Napisz dedykację jeżeli komuś ofiarujemy tomik poezji i drugą jeżeli komuś ofiarujemy własne zdjęcie!

2. Napisz opis filmu - melodramatu!
czyli coś takiego:

Akt I
Pewien człowiek zakochał sie w babce ktora była chora i takie tam rzeczy!

Ma byc kilka aktów tak z 5-8

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:29:18+01:00
Dedykacja 1

Droga koleżanko z okazji urodzin daję Ci ten tomik poezji. Wiem że bardzo lubisz czytać wiersze,więc Ci się przyda.
Podpis

Dedykacja 2
Kochana przyjaciółko ( może być imię) dziękuję Ci za wszystko co dla mnie zrobiłaś.Mogłam powierzyś Ci moję sekrety a ty nigdy ich nie wydałaś. Niech te zdjęcie bedzie pamiątką naszej przyjażni .
Podpis
2009-11-19T16:31:53+01:00
NA ZDJĘCIE:

Dla kochanej Julii od oddanej przyjaciółki.

Gdy będziesz samotna
Wśród głębokiej ciszy
Niech Ci moja fotografia
Zawsze Towarzyszy...

Warszawa, 20 listopada 2009r.

NA TOMIK:

Dla kochanej Mamy od córki, Małgosi.

"Poetą jest człowiek, który się bardzo weseli i bardzo się martwi, łatwo się gniewa i mocno kocha - który silnie czuje, wzrusza się i współczuje..."

Warszawa, 20 listopada 2009r.