50 pkt!
zad1)
o ile tańszy jest bilet ulgowy od normlanego za kupiony na przedstawieniu pinkio ?
bilet ulgowy-7zł
bilet normalny - 14zł
a)2/5
b)2/4
c)1/4
d)3/4
zad2)ile zapłaci za obejrzenie przedstawienia ''kot w butach'' klasa licząca 27 osób wraz z dwoma opiekunami
Grupa - cena za osobę 7zł
opiekunowie grup-bezpłatnie?
tu nie ma a,b,c,d:/
rzym leży w?
a)azji
b.ameryce południowej
c.europie
d.afryce
4)przeczytaj tekst i napisz jaka była średnica widowni?
teatr pomejusza określao go także jako theatrum mamoreum lapideum,magnum. był to pierwszy teatr(teatr rzymski)wzniesiony w rzymie z kamienia.powstał na polu marsowym w 55 r.p.n.ez inicjatywy prmeteusza.średnica widowni wynosiła 150 m;zamieścić się w nim ogło 12 000 widzów.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:27:01+01:00
Zad1 odp b
zad2
27razy7=189zl
zad3
odp3
zad 4
150m
1 5 1
2009-11-19T16:36:52+01:00
1. B
2.189złotych
3. C
4.Niestety nie wiem