Odpowiedzi

2009-11-19T16:30:28+01:00
Tak jak było ze swietym pawłem...
możśe to że jest drogą, prawda i życiem, kto w Niego wierzy nie umrze, ale będzie żył na wieki.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:38:58+01:00
Jeżeli natomiast naszym punktem odniesienia będzie osoba Jezusa Chrystusa, jeżeli rozpoznamy w Nim idealnego, a zarazem normalnego, wzorcowego człowieka, nasza optyka zostanie całkowicie zmieniona. Budując naszą filozofię na takim fundamencie, stworzymy sobie wspaniałą, pasjonującą i dodającą nam sił do życia ideę człowieczeństwa. W Chrystusie rozpoznajemy człowieka uczynionego »na obraz i podobieństwo Boże«. Dostarcza nam On dowodów na to, że człowiek nie jest niewytłumaczalnym »przypadkiem« w rozwoju wszechświata, lecz niepowtarzalnym stworzeniem, którego czeka życie o trudnej do wyobrażenia wspaniałości, bądź też los straszny i pełen cierpień.

Bóg mówi:

„... uwierz w Pana Jezusa, a będziesz zbawiony ...” /Dzieje Apostolskie 16,31/

Jezus Chrystus mówi:

„...kto wierzy we Mnie, ma żywot wieczny” /Jan 6,47/

Mówi także:

„... kto ...nie słucha Syna, nie ujrzy żywota ...” /Jan 3,37/
4 4 4