Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T16:54:28+01:00
Duchu święty
Dziękuję Ci za twoją mądrość i pomoc dla mnie w trudnych sytuacjach. Proszę Cię o przewodnicwo w moich kontaktach z Bogiem.Abyście pomagali mi razem w życiowych trudnościach.
Amen
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:08:06+01:00
Duchu Święty powiedz mi,jak z Bogiem rozmawiać,jak go czcić.W Tobie moja jedyna nadzieja,więc proszę cię z całego serca odpowiedz mi.Chce z Bogiem zawsze być i jego przykazania czcić.Proszę cię Duchu Święty,odpowiedz mi...Amen.
2009-11-19T18:15:41+01:00
Duchu Święty proszę Cię pomagaj mi zrozumieć słowa kture kieruje do mnie Bóg w naszej rozmowie, proszę Cię Duchu Świety bym jak najwiecej wyniosła z rozmowy z Bogiem. Przez Chrystusa Pana Naszego. Amen.