Odpowiedzi

2009-11-19T16:34:42+01:00
Twoje życie powinno opierać się na dobrych uczynkach, powinnaś wierzyć w Boga, a także pomagać innym (potrzebującym).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:35:38+01:00
By ziarno wiary wzrastało w całego życia należy żyć zgodnie z przykazaniami Bożymi, zachowywać stałą relację z Bogiem (poprzez modlitwę), prowadzić sakramentalne życie.

By wiara wzrastała należy się o nią troszczyć!