Zapisz bez używania symbolu wartości bezwzględnej
dlaX∈(1;5)
Ix-5I-x-1/Ix-1I+I x+5 I=

dlaX∈(-∞;-1)
3I2x-1I-x-2/I2-xI-2I3x+1I=

dalX∈(5;∞)
Ix-2I-2x-6/Ix-3I-I1-xI=
I - znak bezwzględności
/ - znak dzielenia
proszę o odp jeszcze dziś z góry dzięki

3

Odpowiedzi

2009-11-19T16:46:01+01:00
2009-11-19T17:23:23+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:03:15+01:00
Zadanie w załącznie, niewiem czy o to chodziło ale jak dobrze to się ciesze:)
Pozdrawiam