Dana jest funkcja f(x)=-1/3 + 1
a) Sporzadz wykres
b)oblicz miejsce zerowe
c)odczytaj dla jakich argumentow funkcja przyjmuje wartosci dodatnie
d)oblicz dla jakich argumentow funkcja przyjmuje wartosci wieksze od 150
e)oblicz dla jakiego argumentu wartosc funkcji wynosi 7
f)oblicz czy funkcja jest rosnaca czy malejaca
g)oblicz pole figury ograniczonej wykresem i osiami ukladu
h)sprawdz czy punkt P=(-9,-2) nalezy do wykresu funkcji

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:10:31+01:00
2009-11-19T20:32:09+01:00