Odpowiedzi

2009-11-19T16:42:17+01:00
1/3-1/6=1/6
5/6-1/6=2/3
5/12-16=1/4
2/3-1/6=1/2
1 1/4-1/6=5/4-1/6=15/12-2/12=13/12=1 1/12
2 11/12-1/6=2 3/4
5-1/6=4 5/6
7/18-1/6=2/9
2 3/8-1/6=2 5/24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:42:43+01:00
1/3 - 1/6 = 2/6 - 1/6 = 1/6

5/12 - 1/6 = 5/12 - 2/12 = 3/12

1 1/4 - 1/6 = 5/4 - 1/6 = 30/24 - 4/24 = 26/24 = 1 2/24 = 1 1/12

5 - 1/6 = 4 5/6

2 3/8 - 1/6 = 19/8 - 1/6 = 57/24 - 4/24 = 53/24 = 2 5/24
2009-11-19T16:49:35+01:00
1/3-1/6=2/6-1/6=1/6
ułamek-1/6=2/3 2/3+1/6=4/6+1/6=5/6
w miejscu ułamek ma być 5/6
5/12-1/6=5/12-2/12=3/12
ułamek-1/6=1/2 1/2+1/6=3/6+1/6=4/6
w miejscu ułamek ma być 4/6
1 1/4-1/6=1i3/12-2/12=1i1/12
ułamek-1/6=2 3/4 2i3/4+1/6=2i9/12+2/12=2i11/12
w miejscu ułamek ma być 2i11/12
5-1/6=4i5/6
ułamek-1/6=2/9 2/9+1/6=4/18+3/18=7/18
w miejscu ułamek ma być 7/18
2 3/8-1/6= 2i9/24-4/24=2i5/24