Odpowiedzi

2009-11-19T16:43:01+01:00
M.- Ty - Który - tylu
D.-Ciebie - którego -tylu
C.-Tobie -któremu -tylu
B.-Ciebie -którego -tylu
N.-Tobą -którym -tyloma
Ms.-Tobie -którym -tylu
W.-Ty - który -tylu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:46:13+01:00
M.ty który tylu
D.ciebie którego tylu
C.tobie któremu tylu
B.ciebie którego tylu
N.tobą którym tyloma
Msc.tobie którym tylu
W.ty! który! tylu!
2009-11-19T17:10:18+01:00
ty który tylu
M. ty - który - tylu
D. ciebie - którego - tylu
C. tobie - któremu - tylu
B. ciebie - którego - tylu
N. tobą - którym - tyloma
Msc. tobie - którym - tylu
W. ty - który - tylu