Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:51:10+01:00
1 cm na mapie odpowiada 400 km w rzeczywistości
więc
1 cm² na mapie odpowiada 160000 km² w rzeczywistości
stąd
45 cm² na mapie zajmują x km² w rzeczywistości
stąd

x= 160000*45=7200000 km²
2009-11-19T16:57:13+01:00
1:4000000/:100
1:4000m./:1000
1cm: 4km.

1cm.-4km.
45cm2-1cm 1cm=1cm2

45cm2x 4km :1cm2=180km

cm2 się skracają i wynik wychodzi w km
mam nadzieje, że o to chodziło :-)
Jeśli chcesz możesz zamienić km. na metry i cm.
np. 180 km x 1000= 180000m
180000x100=18000000
Pozdrawiam ;-)
2009-11-19T19:05:33+01:00
1:40 000 000 45cm2
1mm-40km * 10
1cm-400km/2
1cm2-160 000
45cm2-x

x = 45cm2 * 160 000 km2 /1cm2 = 7 200 000