Odpowiedzi

2009-11-19T16:47:12+01:00
Opiekuja sie:małpy gepardy lwy skowronki sikorki
nie opiekują sie:żólwie weże zaby owady skorupiaki
10 3 10
2009-11-19T16:50:05+01:00
Opiekują się:
*bociany
*psy
*koty
*węże
*wróble
*jaskółki
*myszy
*wiekszosc ssaków

nie opiekuja sie :
*kukulki
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:00:20+01:00
NIEOPIEKUJĄ SIĘ:
kukułki,
żółwie
itd.
OPIEKUJĄ SIĘ:
wszystkie koty,
psy,
konie,
krowy,
niedźwiedzie,
pingwiny należą do obydwu, dlatego że gdy maja pierwsze jajo to pozostawiają je dopiero drugim sie opiekują...,
kangury,
koala,
itd.
21 2 21