Mam do rozwiązania krzyżówkę . Niektóre hasła pewnie wydają się łatwe ale dzisiaj nie mam głowy do myślenia ;P
1.Fala dźwiękowa , która powraca do ucha po odbiciu się od przeszkody (4 litery)
2. Dźwięki o bardzo dużej częstotliwości , które są niesłyszalne dla człowieka ( 12 liter)
3. Zwierze posiadające zdolnośc echolokacji . (9 liter)
4. Fala dźwiękowa to inaczej fala . . . ( 10 liter)

Z góry thx za odpowiedzi ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:45:55+01:00
1. ECHO
2. ULTRADŹWIĘKI
3. NIETOPERZ
4. AKUSTYCZNA
1 5 1
2009-11-19T16:51:06+01:00
1. ECHO
2. ULTRADŹWIĘKI
3. NIETOPERZ
4. AKUSTYCZNA
4 5 4
2009-11-19T17:07:57+01:00
1.echo
2.ultradźwięk
3.nietoperz
4.akustyczna
4 5 4