Odpowiedzi

2009-11-19T17:21:31+01:00
Gdy zaczyna padać deszcz to krople wody uderzają w suchą powierzchnię ziemi i wzbijają cząsteczki pyłu, kurzu, ziemi, i wszystkiego co się na niej znajduje. To jest właśnie taki zapach. Powstaje on również gdy ziemię polejemy wodą z węża ogrodowego, więc teoria o ozonie upada!
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:36:03+01:00
Ponieważ unosi się azot i to on daje taki zapach
1 5 1