Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:44:49+01:00
12,99zł + 2,45zł + 0,99zł = 16,43zł

Nie, 16 złotych nie starczy markowi na wszystkie zakupy. Będzie mu brakowało 43 groszy.
2009-11-19T16:45:09+01:00
12,99+2,45+0,99=16,43zł
16zł<16,43zł
Markowi nie wystarczy 16zł na te zakupy.
2009-11-19T16:46:30+01:00

12,99+2,45+0,99=16,43

ODP.MAREK MA 16zł, WIĘC NIE WYSTARCZY MU PIENIĘDZY NA WSZYSTKIE ZAKUPY, PONIEWAŻ ZA WSZYSTKIE ZAKUPY MUSIAŁBY ZAPŁACIĆ 16,43zł.