Odpowiedzi

2009-11-19T16:56:13+01:00
Kusił jak wąż i mnie przekonał.
To była dla niego prawdziwa manna z nieba.
Bezrobotni jechali do Rzeszowa, niczym do ziemi obiecanej.
Wydał salomonowy wyrok.
Ta pralka jest przedpotopowa.
To co się tam działo to była istna Sodoma i Gomora.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:00:26+01:00
Kusić jak wąż- kuśić do złego.. Sprowadzać innych na złą droge.

Manna z nieba-nieoczekiwany dar, zysk, niespodziewane dochody, ratunek w trudnej sytuacji.

Ziemia Obiecana-miejsce wydające się rajem, mające zapewnić szczęście, bogactwo

Salomonowy wyrok- decyzja sprawiedliwa, roztropna i mądra

Przedpotopowy- bardzo stary, starodawny

Sadoma i gomora- miejsce w którym odbywają się rzeczy niemoralne.

Sory za błąd:

On mnie kusił jak wąż.
I właśnie wtedy spadła manna z nieba.

Na ziemii obiecanej byliśmy razem.

To był salomonowy wyrok.
Ona miała przedpotopowe spodnie.
Działa się sadoma i gomora.