Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:50:43+01:00
1. Eneasz
2. Italia (dokładniej Lacjum) ^^
1 1 1
2009-11-19T16:53:07+01:00
Kraina to Lacjum
a bohater Eneasz łac. Aineias, Aeneas
1 2 1
2009-11-19T16:54:29+01:00
1. Bohater uciekający z Troi w eposie Eneida to Eneasz
2.Rzym leży w Italii,bardzo dokładnie to w Lacjum(Lacjum przewodził kiedyś król Latynos,Lacjum zamieszkiwało plemię Latynów)