Odpowiedzi

2009-11-19T16:54:07+01:00
Sosna zwyczajna, Limba, Kosodrzewina, Świerk pospolity, Jodła pospolita, Modrzew Europejski, Modrzew Polski, Cis pospolity, Jałowiec pospolity, Halny, Sobina, Sosna.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:53:51+01:00
Drzewa, krzewy, iglaste świerki i modrzewie. Sosna zwyczajna, Limba, Kosodrzewina, Świerk pospolity, Jodła pospolita, Modrzew Europejski, Modrzew Polski, Cis pospolity, Jałowiec pospolity, Halny, Sobina, Sosna.Pod ochroną: Limba, Kosodrzewina, Cis pospolity.
1 4 1
2009-11-19T16:54:25+01:00
Sosny, świerki to sa najlepiej znane