Odpowiedzi

2009-11-19T16:56:44+01:00
Dla mnie poezja to magia.Czytając ją przenoszę się w inny swiat- bez brudu i zgiełku codzienności. Kazdy wers to kolejne zaklęcie rzucane na mą duszę. Poezja stoi wyzej niz swiat zwykłych, codziennych spraw- znią poznaję nowe horyzonty, rozwijam swą wyobraźnię, wraźliwość. CZytanie poezji przez młodych ludzi jest coraz rzadsze- zmienmy to, bo warto
23 3 23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:59:15+01:00
Według mnie poezja jest sposobem na wyrażanie uczuć. Myślę, że właśnie dzięki swoim doświadczeniom - tragediom, radościom, dumom - wielcy lirycy stworzyli swe niezapomniane dzieła. Chyba każdy, kto nie pisze ich z przymusu, lecz z własnych doświadczeń i chęci, spostrzegł ich moc, moc dzięki której łatwiej jest nam przejść pewne etapy w życiu.
40 4 40