4 zadanka
1) o której godzinie skończy sie czwartkowe przedstawienie ''czerwony kapturek''?
początek o 15:00
czas trwania 125 minut
2)jaki jest łączny czas trwania przedstawień środę?
środa początek godz 12:00 czas trwania 105 minutt
środa początek 14:00 czas trwania 105 minut
środa poczatek 16;00 czas trwania 125 minut :D
3)ile minit trwa rzerwa miedzy wtorkowymi przedstaweniem ''kot w butach''a przedstawineim czerwony katurek
wtorek początek (kot w butach) 12;00 czas trwania 95 minut
wtorek początek(czerwony kapturek)14:00 czas twrania 125 minut
4)wyjaśnienie slowa kanwa znajdziesz w słwoniku
a) jezyka polskiei
b)grazeologicznym
c)ortograficznyn
d)synonimów

3

Odpowiedzi

2009-11-19T17:01:41+01:00
1.przedstawienie skończy się o 16.45
2.łączny czas to 335 minut
3.przerwa trwa 4godz. i 10 min
4.chyba a
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:04:45+01:00
1.)
125min=2h5min
czyli skończy się
o 17.05.
2).
105min+105min+125min=335min
335min=5hi35min.
3).
95min=1h35min
12.00 zaczął się "Kot w bytach" czyli skończył się o 13.35.
"Czerwony Kapturek" zaczął się o 14.00 czyli przerwa między tymi przedstawieniami to 25 min.
4).
odp. A
2009-11-19T17:12:16+01:00
1) o której godzinie skończy sie czwartkowe przedstawienie ''czerwony kapturek''?
początek o 15:00
czas trwania 125 minut
ODP: 17:05

2)jaki jest łączny czas trwania przedstawień środę?
środa początek godz 12:00 czas trwania 105 minutt
środa początek 14:00 czas trwania 105 minut
środa poczatek 16;00 czas trwania 125 minut :D
ODP: 5 godz i 5 min

3)ile minit trwa rzerwa miedzy wtorkowymi przedstaweniem ''kot w butach''a przedstawineim czerwony katurek
wtorek początek (kot w butach) 12;00 czas trwania 95 minut
wtorek początek(czerwony kapturek)14:00 czas twrania 125 minut
ODP: 25 min przerwy

4)wyjaśnienie slowa kanwa znajdziesz w słwoniku
a) jezyka polskiego - kan•wa -wie, -wę; kanw
b)grazeologicznym
c)ortograficznyn
d)synonimów - kanwa: osnowa, podstawa, schemat, szkic, szkielet, zarys, zrąb