Odpowiedzi

2009-11-19T17:00:36+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam Pana dyrektora na przegląd kabaretów, który odbędzie się 18 lutego 2010 w szkole podstawowej numer 21 w Krakowie. Pokaz rozpoczyna się o 19.00



Jaś Kowalski
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:02:01+01:00
Szanowny Panie Dyrektorze mam zaszczyt zaprosić Pana na szkolny przegląd kabaretów, który odbędzie się dnia ..... o godzinie ..... , ...... .
Przewodniczący Samorządu Szkolnego
..............

kropkowane miejsca samemu wypełnić ;dd bo nie zostały podane w treści zadania ;P
2009-11-19T17:04:02+01:00
ZAPROSZENIE
Mam zaszczyt zaprosic Pana Dyrektora Zespolu Szkól Publicznych w Starogardzie Gdanskim na szkolny przeglad kabaretow , ktory odbedzie sie w naszej szkole 19.11.2009r o godzinie 15.30. Serdecznie zapraszam w imieniu uczniow.

Przewodniczacy samorzadu uczniowskiego