Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:04:43+01:00
A) 50cm

2πr=50
r=50/2π cm

d=2r
d=2*(50/2π) cm
d=50/π cm

b)1m

2πr=1m
r=½π m
d=2r
d=π m

c)2πr=4m
r=⁴/₂π m
r=2m

d=2r
d=4m
1 5 1
2009-11-19T17:12:50+01:00
A) l = 2πr średnica = 2r π = 3,14
l = obwód okręgu
50 = 2πr / ÷2
25 = πr / ÷π
25/π = r / ×2
50cm/π = średnica

b)l =2πr
1m/π = średnica
100cm/π = średnica

c)l = 2ππr
4m/π = średnica
400 cm/π = średnica