Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:12:31+01:00
Musisz znaleźć hosting, lub postawić serwer na własnym komputerze. W tym drugim przypadku to Ty będziesz musiał zainstalować oprogramowanie serwerowe, posiadać adres DNS, oraz utrzymywać włączony komputer.

Później musisz mieć co na ten serwer wrzucić. Możesz stworzyć stronę samodzielnie w graficznym edytorze, np. Pajączek, FrontPage, lub napisać jej kod samodzielnie. Możesz także skorzystać z darmowego skryptu, np. Joomla, PHP-Fusion, Mambo czy WordPress. W przypadku korzystania ze skryptu oraz gdy twoja strona jest napisana w PHP, serwer musi obsługiwać odpowiednią wersję PHP.
2009-11-19T17:55:13+01:00
Do zrobienia najprostrzej strony internetowej potrzebna jest znajomość html ty masz kurs http://www.kurshtml.boo.pl/html/zielony.html
2009-11-19T17:57:42+01:00
Żeby stworzy strone interentową to trzeba miec program lub notatnik najlepiej w programie strone robi się w języku html czyli potrzebne nam rużneteksty np <html> to jest zaczecie tej strony a zakończenie jest <html/> więcej pytań napisz do mnie na zadane