Dlaczego na świacie nie obowiązuje czas słoneczny ?

Dlaczego ruch obrotowy ziemi sprawia ze następuja po sobie dzień i noc?

Podaj kilka przykładów panstw , w których jest inna strefa czasowa


Może bys odpowiedz nawed na jedno pytanie ale zeby była Plooose :)

3

Odpowiedzi

2009-11-19T17:00:37+01:00
Koleżanko pomyliłaś dział ;p to powino byćw geografi
2 3 2
2009-11-19T17:03:48+01:00
1. nie wiem
2. nie wiem
3. Rosja - czas moskiewski
Wielka Brytania - czas uniwersalny
Ukraina - czas wschodnioeuropejski
Niemcy - czas środkowoeuropejski
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:05:54+01:00
1 Nie używamy czasu słonecznego, gdyż jest niedokładny i niepraktyczny. Jest on różny nawet w dwóch pobliskich miejscowościach.

2. Podczas obrotu Ziemi wokół własnej osi promienie słoneczne za każdym razem oświetlają inną półkulę naszej planety. Gdy po jednej stronie jest dzień na drugiej jest noc.

3.
1 3 1