Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:02:29+01:00
Ponieważ ma miejsce proces dyfuzji- tzn. rozchodzenia się zapachu. Cząsteczki powietrza są w ciągłym ruchu i 'przenoszą' zapach.
41 4 41
2009-11-19T17:05:44+01:00
Ponieważ podczas użycia odświeżacza lub innych. w pokoju zachodzi zjawisko dyfuzji ktury zapach rozchodzi sie po przez prądy powietrza ps: tym jest większa temperatura tym szybciej to zjawisko się odbywa.
.
.
21 3 21