Od podanych przymiotników utwórz rzeczowniki abstrakcyjne, będące nazwami wartości.Zapisz je w tabelce
mądry, dobry, piękny,łagodny,zazdrosny,niesprawiedliwy,leniwy,zarozumiały,przyzwoity,miłosierny,wrogi,uczciwy,pokorny
Wartości pozytywne Wartości negatywne

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:06:55+01:00

Wartości pozytywne:

mądry- mądrość
dobry- dobro, dobroć
piękny- piękno
łagodny- łagodność
przyzwoity- przyzwoitość
miłosierny- miłosierdzie
uczciwy- uczciwość
pokorny-pokora


Wartości negatywne:

wrogi- wrogość
zazdrosny- zazdrość
niesprawiedliwy- niesprawiedliwość
leniwy- lenistwo
zarozumiały- zarozumiałość
20 4 20
2009-11-19T17:06:46+01:00
Wartości pozytywne:
-mądrość
-dobroć
-piękno
-łagodność
-przyzwoitość
-miłosierdzie
-uczciwość
-pokora

Wartości negatywne:
-zazdrość
-niesprawiedliwość
-lenistwo
-zarozumiałość
-wrogość
16 3 16
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T17:07:12+01:00
Mądrośc
łagodnosc zadzrosc,niesprawiedliwosc leniwiec milosiernik
dobroc
pieknosc
12 2 12