Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:05:53+01:00
Moim zdaniem

Obserwacje : Kostki lodu stopniowo rozpuszczają się w temperaturze pokojowej.Stawały się coraz mniejsze.

Wniosek : Kostki lodu zostały rozpuszczone.
40 4 40
2009-11-19T17:06:20+01:00
Obserwacjie: Kostka ludu zaczyna topniec

Wniosek: Woda jest cieplejsza od 0 stopni wiec lod sie roztapia
23 3 23
2009-11-19T17:06:45+01:00
Obserwacja: lud się roztapia w wodzie
wniosek : woda jest cieplejsza od lodu dla tego się roztapia
26 3 26