Odpowiedzi

2009-11-19T17:10:15+01:00
Sole znalazły liczne zastosowania, przede wszystkim jako nawozy sztuczne, a ponadto w budownictwie, komunikacji, w przemyśle spożywczym i wielu innych.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:11:22+01:00
Sól kamienną i morską stosujemy na co dzień do celów kulinarnych.
Przez wieki ludzie na różnych kontynentach używali soli pozyskiwanej z natury do gotowania, pielęgnacji urody i leczenia wielu chorób.(Hipokrates stosował ją w swoich kuracjach).
W dzisiejszych czasach moda na stosowanie soli powraca na fali zainteresowania medycyną naturalną. Służy do zwalczania przykrych dolegliwości, pomaga w relaksie i dbaniu o piękną skórę, a także dodaje smaku życiu.
2 4 2