Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:08:00+01:00
Współcześni dyktatorzy:

Saparmyrat Nyýazow - Turkmenistan
Islom Karimov - Uzbekistan
Omar al-Baszir - Sudan
Fidel Castro - Kuba
Alaksandr Łukaszenka - Białoruś
Muammar Kadafi - Libia
Kim Dzong Il - Korea Północna

Lucjusz Kwintus Cincinnatus
Saddam Husajn w Iraku
Idi Amin w Ugandzie
Józef Stalin w ZSRR
Adolf Hitler w Niemczech
12 3 12
2009-11-19T17:09:28+01:00