Plusy i minusy mieszkania w mieszkaniu i domu po dwa przykłady do każdego np.
plusy domu minusy domu
-duża przestrzeń -palenie w piecu
-własne podwórko -dużo sprzątania

plusy mieszkania minusy mieszkania
-jest przytulne -sąsiedzi chałasują
-małe mieszkanie
pilne potrzebuje po angielsku i po polsku

2

Odpowiedzi

2009-11-19T17:15:19+01:00
+ mieszkania w domu.

- wieksza przestrzeń
- wiecej swiezego powietrza

- mieszkania w domu
* wiecej sprzatania
* wiecej prac w ogrodzie

+ mieszkania w mieszkaniu
- szybszy dostep do artykułów codziennego użytku


- mieszkania w mieszkaniu xD
* wiekszy hałas
* mała przestrzeń
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:21:11+01:00
Minusy domu

- must do housework- trzeba robic prace domowe (pranie, gotowanie itp.)

- a lot of cleaning- duzo sprzatania

plusy domu

- own, big room- swoj, duzy pokoj
- we can listen loud music- mozna sluchac glosnej muzyki

plusy mieszkania

- near to the neighbour- blisko do sasdiadow
- little cleaning- malo sprzatania


minusy

- must be quite- trzeba byc cicho
- can't do party- nie mozna robis imprez