Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:14:04+01:00
Dieta ( "styl życia") – racjonalny sposób odżywiania. Często używane w stosunku do diet odchudzających.
Obecnie zalecaną przez ministerstwo zdrowia jest dieta śródziemnomorska zbudowana w kształcie piramidy, składającej się z produktów zbożowych, warzyw, owoców, ograniczonej ilości produktów zwierzęcych (mięsa, jaj), i minimalnej tłuszczów i słodyczy.
2009-11-19T17:14:44+01:00
Zdrowa dieta to znaczy że ktoś dobrze się odżywia. Je warzywa, owoce a nie tłuste i niezdrowe mięsa. Zdriwe odżywiane się to także picie różnorodnych soków marchewki itp. Porzez zdrowe odżywianie się jesteśmy silni. mamy sczupłą sylwetkę, dobry humor, jesteśmy zdrowi. Odżywiajmy się zdrowo i wprowadźmy w swoje życie dobrą dietę a na pewno dobrze na tym wyjdziemy.