1.Które ze zdań jest prawdziwe?
A.Cząsteczka wody z kranu rozni sie od czasteczki wody destylowanej
B.czasteczka wody rozni sie od czasteczki lodu
C. wyzszej temp czasteczki poruszaja sie szybciej.
D.czasteczki pary wodnej mocno sie przyciagaja.

2.Oceń ktora z wymienionych temp moze byc temp. panujaca w domowej zamrazalce.
A.-100'C
B.-20'C
C.0'C
D.5"C

3.W wyzszej temp atomy zelaza poruszaja sie:

A.tak samo szybko jak w niskiej
B.szybciej niz w niskiej
C.wolniej niz w niskije
D.aomy zelaza wogole sie nie poruszaja

2

Odpowiedzi

2009-11-19T17:16:40+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:20:59+01:00