Odpowiedzi

2009-11-19T17:50:12+01:00
Kupujac urzadzenie gospodarstwa domowego bede patrzyla na wyglad przedmiotu i zastosowanie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:53:08+01:00
Kupując elektryczne urządzenia gospodarstwa domowego będę się kierowała:
*poszczególną klasą, czyli A,B,C,D,E,F,G (A jest najlepsza)
*ceną poszczególnych produktów
*czy produkt ma przydzielone EEE (Europejskie Etykiety Ekologiczne)
*jakie dany produkt ma funkcje
*jaka jest firma produktu
*jak produkt wpływa na środowisko naturalne
Proszę sobie wybrać pasujące warianty ;)
5 5 5