Odpowiedzi

2009-11-19T17:20:00+01:00
Nienawiśc poniweaz gdy ludzie ją posiadaja sa bardzo źli xD
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:24:58+01:00
Nachalny - czyli, bezczelny (nikt nie lubi bezczelnych ludzi)
naiwność - łatwowierność; nie wszyscy mówią prawdę
narkomania - bo uzależnia; są niezdrowe
nikotyna - uzależnia; jest niezdrowa
nazizm - przejawia w sobie poglądy rasistowskie
2 4 2
2009-11-19T17:26:28+01:00
Gdybym mogła usunąc jedna rzecz ze świata na litere "n" byłyby to naboje, poniewarz przez nie ginie duzo ludzi, często niewinnych i nikomu nie przeszkadzających.
2 3 2