Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T17:21:36+01:00
Panie, spraw aby zmarli odpoczywali w pokoju.
Nie pozwól by coś im się stało.
Pilnuj ich , strzeż, bo złe anioły mogą gdzieś latać.
Miej ich pod ochroną .
Amen.
:))
1 5 1
2009-11-19T17:21:48+01:00
Panie Boże prosimy ciebie abyś mocą swojego ducha dal spoczynek wieczny oraz wieczne odpuszczenie grzechów wszystkim siostrą naszym i Braciom aby razem z tobą mogli wstąpic do nieba.Amen
2009-11-19T17:42:39+01:00
W imię ojca i syny i ducha świętego AMEN

Módlmy sie za wszystkich, zmarłych którzy odeszli z tego świata. Abu uzyskali spokój wieczny. Prośmy żeby jak najszybciej posli do nieba. Módlmy sie o to żebyśmy mogli porozmawiać, z nimi zza światów.

Denna ta modlita ale może coś poprawisz :)
4 3 4