Odpowiedzi

2009-11-19T17:22:11+01:00
2009-11-19T17:25:08+01:00
Czcij ojca swego i matkę swoją..
•nie okazywanie rodzicom szacunku i miłości..
•nie modlenie się za rodziców
•nie staranie się pomóc rodzicom
•Odnosić się do rodziców w sposób ubliżający
•kłócić się z nimi
nie zabijaj..
•namawianie do grzechu
•życzenie sobie lub bliźniemu śmierci
•nie ratowanie bliźniego w zagrożeniu
itd..
pamiętaj abyś dzień święty święcił
•nie branie czynnego udziału we mszy
•spóźnianie się na msze
•pracowanie w niedziele bez koniecznej potrzeby
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:34:24+01:00
1.Czcij ojca swego i matkę
-Nie okazywanie szacunku
-Nie pomaganie im
-Nie modlenie sie za nich
-Źle się do nich odnosić
-Robić im na przekór i na złość
2.Nie cudzołóż
-zdrada małżeńska
-gwałt
-homoseksualizm
-przedmałżeńskie stosunki cielesne
-uwiedzenie
-prostytucja
3.Nie zabijaj
-czyli nie sięgaj po nóż i nie wbijaj drugiemu w serce
-nie strzelaj do niego
-Nie duś
-Nie top
-Nie wieszaj
4.Pamiętaj abyś dzień święty święcił
-nie chodzenie na msze św.
-nie obchodzenie dni świętych
-korzystanie z należnego odpoczynku duchowego i fizycznego
-pracowanie w Soboty(sobota to Szabat dla Boga, twojego Boga)
-wykonywanie zakazanych czynności



To wszystko myślę że ci się to przyda i polecam się na przyszłość !!