Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:28:15+01:00
Naleśniki - pancake
rosół - broth
spaghetti - spaghetti
pieczeń - roast
sałatka - salad
kurczak - chicken
paluszki rybne - fish little fingers
tosty - toast
gulasz - goulash
pierogi - dumplings

:)
1 5 1
2009-11-19T17:38:59+01:00
English stek - stek angielski
lemon curd - deser angielski
soup - zupa
french-freis / chips-frytki
poultry soup - rosół z kury
pancake - naleśnik/racuch
cheese dumplings - pierogi z serem
meat dumplings - pierogi z mięsem
fruit dumplings - pierogi z owocami
spaghetti - spaghetti
chicken - kurczak
scrambled eggs - jajecznica
2 3 2
2009-11-19T18:01:15+01:00
Bacon-bekon
soup-zupa
pancakes-naleśniki
spaghetti-spagetti
spinach-szpinak
potato dumplings-kopytka
salad-sałatka
borscht-barszcz
dumplings-pierogi
fish-ryba
1 5 1