Wykonaj opis przedmiotu.
Tylko chodzi o to żebym nie pisała co to jest. opis ma być tak dokładny żeby pani czytajac to zgadła co to jest.
Ale nie może to być kwiat w doniczce ani żaden naszyjnik.
Bo to juz opisywaliśmy...
Prosze pomocy...
na jutro to musze mnieć...

2

Odpowiedzi

2009-11-19T17:25:47+01:00
Może być to okrągłe,kwadratowe...może mieć każdy ksztalt,można to powiesić lub postawić.....

ramka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:33:03+01:00
Miękki i wygodny przedmiot na którym siedzenie i oglądanie TV to istna przyjemność. Drewniany lub pokryty skórą wełniany bądź też wypchany ciepłą gąbka przedmiot codziennego odpoczynku. Potężny czteronogi lub tz. bujany jest często źródłem zabaw dziecięcych. FOTEL;P