Odpowiedzi

2009-11-19T17:25:19+01:00
(Present simple)
I go /start
you go/start
he goes/starts
we go/start
you go/start
they go/start
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:27:22+01:00
I - go
You - go
He - goes
She - goes
It - goes
We - go
You - go
They - go

I - start
You - start
He - starts
She - starts
It - starts
We - start
You - start
They - start
2009-11-19T18:51:08+01:00
Go
I go
You go
He goes
She goes
It goes
We go
You go
They go

Start
I start
You start
He starts
She starts
It starts
We start
You start
They start