Odpowiedzi

2009-11-19T17:27:46+01:00
1.poniewaz jesli statek lezy długo na dnie zaczyna go obrastac rafa koralowa a jak już nei ma miejsca to przestaje rosnąc.
2poniewaz maja specjalną oslonke na oczach i nie mają powiek ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:59:33+01:00
1.-zanieczyszczenia wpływające do oceanów
-niszczą je rozgwiazdy
- działalność człowieka np. turystyka oraz eksploatacja
2.ponieważ mają błony na oczach