Znajdź w słowniku symboli wyjaśnienie takich symboli chrześcijańskich, jak krzyż, baranek, ryba, gołąb.

Krzyż-.................................
Baranek-..............................
Ryba-..................................
Gołąb-.................................

To jest z PLASTYKI, ale nie ma tutaj takiego przedmiotu ;);)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:33:24+01:00
Krzyż - symbol religii chrześcijańskiej, ale również miłości, cierpienia i zwycięstwa
Baranek - symbol Chrystusa, Baranka Bożego
Ryba - symbol Chrystusa, znak pierwszych Chrześcijan
Gołąb – symbol łagodności, dobroci, niewinności, prostoty
78 4 78
2009-11-19T17:45:56+01:00
Ryba- znak chrześcijaństwa i symbolizuje Chrystusa
krzyż- znakiem zbawienia, miłości do Boga i zwycięstwa ( ale też symbol ukrzyżowania)
baranek- symbol Chrystusa zmartwychwstałego, ale takze pokory i łagodności
gołąb- symbol czystości niewinnosci i prostoty, jest reprezentacją Ducha Św.

26 3 26