Odpowiedzi

2009-11-19T17:40:06+01:00
Pośpiech -na końcu wyrazów jest zawsze ch
wachaĆ się -wahać się bo wymienia sie na g waga
hiperbola -słowa rozpoczynające sie na hiper,hipo zawsze jest h
homeopatia -słowa zaczynające sie os słów homo,home mają h
homogenizowany - jak wyżej
helikopter -
podhale -
choinka -
ochota -
humor -
kontrachent -
hurtownia -
puchar -
ham -cham
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:48:24+01:00
Pośpiech - na końcu wyrazu zawsze ch
wachać się - wahać się bo waga
hiperbola - w słowach na hiper, hipo zawsze jest h
homeopatia - w słowach na homo, home zawsze jest h
homogenizowany - jw.
helikopter - w słowach zaczynających sie od hel jest zawsze h
podhale - nazwa miejsca
choinka - chyba to jest wyraz który trzeba zapamiętać ale pewny nie jestem.
ochota -jak wyżej
humor - w wyrazach zaczynających sie od hum- zawsze jest h
kontrachent - przed e jest ch
hurtownia -nie wiem
puchar - pucha wymienia sie na puszka więc ch :p
cham - bo pochodzi od imienia Cham z biblii
1 5 1