Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:21:31+01:00
W starożytności:
- Teatr pełnił rolę obrzędy ku czci boga Dionizosa
- Nie mogły występować kobiety
- Aktorzy grający role kobiet ubierali maski i koturny
- Przedstawienia nie odbywały się w pomieszczeniach zamkniętych

Nowożytność:
- Występują kobiety i mężczyźni
- Sztuki odbywają się zwykle w teatrach (pomieszczenia zamknięte)
- dużą rolę odgrywa ruch, światło i dźwięk
3 3 3
2009-11-21T13:51:27+01:00
Starożytny
- było tylko trzech aktorów na scenie
- grali tylko mężczyźni .
- występowali na koturnach
- grali w maskach
- grali także role damskie
- kobiety nie miały wstępu na przedstawienia
- wystawiali tylko tragedie i komedie .

Nowoczesny
- może być nieskończona ilość aktorów
- grają mężczyźni , kobiety i dzieci
- nie występują na koturnach
- na przestawienia mają wszyscy wstęp
- wystawiają wszystkie typy inscenizacji .


Mam nadzieję , że pomogłam . Liczę na naj . :)
3 5 3