Odpowiedzi

2009-11-19T17:46:32+01:00
-2x + 5y = -10 /*4
7x - 4y = 8 /*5
-8x + 20y = -40
35x - 20y = 40
27x = 0
x = 0

x = 0
-2x - 4y = 8
x = 0
-2 *0 - 4y = 8
x = 0
-4x = 8
x = 0
x = -2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:48:52+01:00
-2x + 5y= - 10 / * 4
7x - 4y = 8 / * 5
-8x + 20y = - 40
35x - 20y = 40
27x = 0 / : 27
x = 0
7 * 0 - 4y= 8
- 4y= 8 / : (-4)
y = - 2
1 5 1
2009-11-19T18:02:46+01:00
-2x+5y=-10 /*4
7x-4y=8 /*5

-8x+20y=-40
35x-20y=40

27x=0 /*27
35x-20y=40

x=0
35*0-20y=40

x=0
-20y=40/ :(-20)

x=0
y=-2