Dlaczego chcę pujść na wystawe historyczną ?

takie pytako zadał nam historyk , kto najlepiej odpowie , pojedzie na jakaś wystawe historyczna .. ;P .. bardzo mi na tym zależy bo nie bedzie mnie na lekcjach .,. ;D to ma byc na połowe strony z zeszytu ..
moglibyscie mi pomóc ,..,
z góry dzięki !

2

Odpowiedzi

2009-11-19T17:45:15+01:00
Na wystawy historzyczne należy chodzic ponieważ morzna z tamtąd dowiedzie sie wielu rzeczy dodatkowych oraz rozwinąc swoje umiejetności historyczne oraz w praktyce można zobaczyć rózne eksponaty i dowiedziec się wielu rzeczy od zawodowych historyków
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:07:54+01:00
Chcę pójść na tą wystawe, ponieważ historia II wojny światowej jest bardzo interesująca, a poznanie bliżej wszystkich rekwizytów, było by napewno dużym przeżycie. Garść dodatkowych wiadomości, które tam można zdobyć, napewno będzie bardzo użyteczna. Sama historia II wś jest bardzo porywająca i ponadprogramowe ciekawostki są jak najbardziej dobrym pomysłem i bardzo bym chciał/a je poznać.