Odpowiedzi

2009-11-19T17:46:28+01:00
Są to najprostsze rzeczy;
~jak rodzic przygotowuje kanapki dziecku do szkoly,
~jak ktos komus pomoze przy zadaniu,
~jak ktos ofiaruje 1% dla potrzebujących.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:47:14+01:00
Jesteśmy koleżeńscy
nie przezywmamy i niw wyśmiewamy się z innych
wobec rodzeństawa jesteśmy życzliwi i pogamy im w trudnych chwilach (rodzicą też)
szanujemy drugą osobę
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T17:48:08+01:00
W codziennzm zyciu okazujemy miosc poprzez uczucia wzkazywane innym mowiac nim o naszych uczuciach